حمیدرضا خادمی به عنوان عضو «شورای تخصصی علوم عقلی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی» منصوب شد

۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۵ کد : ۲۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۸۹
عضو هیئت‌علمی و معاون پژوهشی سازمان «سمت» با حکم علی‌اکبر رشاد رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به عضویت «شورای تخصصی علوم عقلی» این هیئت درآمد.
حمیدرضا خادمی به عنوان عضو «شورای تخصصی علوم عقلی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی» منصوب شد

به گزارش روابط‌عمومی «سمت»؛ طی حکمی از سوی علی‌اکبر رشاد رئیس «هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» حمیدرضا خادمی عضو هیئت‌علمی و معاون پژوهشی سازمان «سمت» به عضویت «شورای تخصصی علوم عقلی» این هیئت در آمد.

اعضای این شورا وظایفی همچون برنامه‌ریزی و اقدام برای گفتمان‌سازی و شناسایی و جلب نظر نظریه‌پردازان و منتقدین برای ارائهٔ نظرات و یافته‌های علمی جدید خود در فرایند کرسی برعهده دارند.

هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در هفدهم بهمن‌ماه سال 1382 از سوی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تأسیس گردید. هدف اصلی از راه‌اندازی این هیئت، حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی‌ها در حوزه علوم‌انسانی و معارف دینی و مساعدت مؤثر به بسط آزاداندیشی و شکل‌گیری جنبش ملی نقد و نظریه‌پردازی در ایران است.

 

 

کلید واژه ها: هیئت هیئت حمایت نظریه نظریه پردازی حمیدرضا خادمی علی اکبر رشاد شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای تخصصی علوم عقلی


نظر شما :