نسخه چاپی

كد كتاب : 2076/ گروه تخصصي : اقتصاد ,



ملاحظات اسلامی در روابط تجاری مسلمانان

Islamic Considerations in Muslim Business Relations

<#f:29/>

نويسنده : دکتر هادی غفاری

Hadi Ghaffari , PhD

مترجم : <#f:16/>

<#f:281/>

طرف مشارکت داخلی : ندارد

طرف مشارکت خارجی : ندارد

چاپ : اول ، 1396

تعداد صفحه : 291 ص

978-600-02-0456-3

قيمت : 130000 ريال



مرحله تولید کتاب : جدید

شرح :

كتاب حاضر براي دانشجويان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی به عنوان منبع کمکی درس‌های «تجارت بین‌الملل» و «مالیه بین‌الملل» هر کدام به ارزش 3 واحد تدوين شده است. اميد است علاوه بر جامعه دانشگاهي، ساير علاقه‌مندان نيز از آن بهره‌مند شوند

چكيده :

کتاب پیش رو حاصل سالیان متمادی تجربه، تحقیق، مطالعه و تدریس مؤلف در دروس مختلف اقتصادی ازجمله تجارت بین‌الملل، اقتصاد اسلامی و نظام اقتصادی صدر اسلام در دانشگاه‌هاست. مؤلف كوشيده است در تدوين این کتاب از منابع اولیه تاریخی، حدیثی و فقهی در تبیین تجارت بین‌الملل در اسلام استفاده كند. وي که به مباحث جدید و منابع متناسب با مقتضیات زمان نيز توجه داشته، به فراخور نیاز، با گنجاندن مباحث روز در حوزه تجارت بین‌الملل بر غناي كتاب نیز افزوده است.

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

پیشگفتار
فصل اول: تجارت و تجارت بین‌الملل در پرتو آیات و روایات
فصل دوم: آموزه‌های اسلامی و تجارت بین‌الملل
فصل سوم: روابط بین‌الملل در پرتو دین اسلام
فصل چهارم: تجارت بین‌الملل در صدر اسلام
فصل پنجم: اصول حاکم بر تجارت بین‌الملل در اسلام
فصل ششم: محدودیت‌های تجارت بین‌الملل در اسلام
فصل هفتم: ساختار بازار در تجارت بین‌الملل از دیدگاه اسلام
فصل هشتم: حضور و نظارت دولت اسلامی در تجارت بین‌الملل
خاتمه و نتیجه‌گیری
منابع و مآخذ

در ابتدای هر فصل مقدمه و در پایان آن خلاصه و جمع‌بندی مطالب و نکات قابل تأمل آن فصل آورده شده است.


نظرات بینندگان
این آیتم فاقد نظر می باشد

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: