نسخه چاپی

كد كتاب : 1750/ گروه تخصصي : حسابداري ,



حسابداری مدیریت استراتژیک : از تئوری تا عمل (جلد 2)

Strategic Management Accounting : From Theory to Practice (Vol . 2)

شایسته تقدیر بیست و سومین دوره كتاب برتر دانشگاهي، 1393

نويسنده : دکتر محمد نمازی با همکاری گروه علمی

Mohammad namazi , PhD

مترجم : <#f:16/>

<#f:281/>

طرف مشارکت داخلی : مرکز پژوهش سامانه‌های یکپارچه و نظامهای اطلاعاتی مالی امام حسن مجتبی (ع),دانشگاه صنعتی مالک اشتر,مجتمع دانشگاهی علوم و فناوری هوادریا

طرف مشارکت خارجی : ندارد

چاپ : پنجم ، 1396

تعداد صفحه : 476 ص

978-964-530-964-8

قيمت : 220000 ريال



مرحله تولید کتاب : چاپ شده

شرح :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع دکترا به عنوان منبع اصلی دروس مربوط به حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی می‌باشد و همچنین برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان کمک‌درسی برای دروس حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی است.

چكيده :

این کتاب کاربردهای تئوریک و همچنین عملی حسابداری مدیریت را در زمینه‌های انجام وظایف استراتژیک مدیران تبیین می‌کند؛ و از این طریق مخاطبان را با آخرین رهاوردها و کاربرد آنها در زمینه‌های بهای تمام‌شده و هزینه‌یابی، برنامه‌ریزی، کنترل، تصمیم‌گیری، ارزیابی عملیات و همچنین موارد رفتاری حسابداری مدیریت استراتژیک آشنا می‌سازد.

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

بخش پنجم: فن‌های تصمیم‌گیری استراتژیک
   فصل دوازدهم: مدیریت بر مبنای فعالیت (ABM)
   فصل سیزدهم: تئوری محدودیت‌ها (TOC)
   فصل چهاردهم: تئوری فازی و کاربرد آن در حسابداری مدیریت
بخش ششم: فن‌های ارزیابی عملیات استراتژیک
   فصل پانزدهم: روش ارزیابی متوازن (BSC)
   فصل شانزدهم: ارزش افزوده اقتصادی
   فصل هفدهم: الگو‌برداری (معیارسنجی یا محک‌زنی)
بخش هفتم: موارد رفتاری در حسابداری مدیریت استراتژیک
   فصل هجدهم: حسابداری منابع انسانی
   فصل نوزدهم: تئوری نمایندگی و اثر آن بر سازمان‌ها
   فصل بیستم: کدهای اخلاقی حسابداران مدیریت
واژه‌نامه انگلیسی- فارسی
فهرست موضوعی
فهرست جدول‌ها
فهرست شکل‌ها


نظرات بینندگان
این آیتم فاقد نظر می باشد

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: