نسخه چاپی

كد كتاب : 2067/ گروه تخصصي : علوم تربيتي ,



تکنولوژی آموزشی پیشرفته

Advanced Instructional Technology

<#f:29/>

نويسنده : دکتر داریوش نوروزی ، دکتر الهه ولایتی ، دکتر محمد رضا وحدانی اسدی

Daryoush Norouzi , PhD , Elaheh Velayati , PhD , Mohammad Reza Vahdani Asadi , PhD

مترجم : <#f:16/>

<#f:281/>

طرف مشارکت داخلی : ندارد

طرف مشارکت خارجی : ندارد

چاپ : اول ، 1396

تعداد صفحه : 536 ص

978-600-02-0430-3

قيمت : 240000 ريال



مرحله تولید کتاب : جدید

شرح :

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی) به عنوان کتاب مبنایی تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چكيده :

<#f:34/>

درباره نويسنده :

<#f:35/>

فهرست :

پیشگفتار
بخش اول: کلیات
    فصل اول: تعریف تکنولوژی آموزشی
    فصل دوم: تاریخچه، تکنولوژی و طراحی آموزشی
    فصل سوم: معرفت‌شناسی در تکنولوژی و طراحی آموزشی
    فصل چهارم: ارتباطات و تکنولوژی آموزشی
بخش دوم: نظریه‌ها و الگوهای طراحی آموزشی
    فصل پنجم: طراحی آموزشی چیست؟
    فصل ششم: نظریه‌های یادگیری و طراحی آموزشی
    فصل هفتم: طراحی انگیزه‌های آموزش
    فصل هشتم: ارزشیابی در طراحی آموزشی
    فصل نهم: اجرا و مدیریت پروژه‌های طراحی آموزشی
بخش سوم: راهبردهای یادگیری
    فصل دهم: یادگیری تلفیقی
    فصل یازدهم: یادگیری انعطاف‌پذیر
    فصل دوازدهم: یادگیری از راه دور
بخش چهارم: تکنولوژی در آموزش
    فصل سیزدهم: چندرسانه‌ای‌های آموزشی
    فصل چهاردهم: شبیه‌سازی‌های آموزشی
    فصل پانزدهم: بازی‌های رایانه‌ای آموزشی
    فصل شانزدهم: بهبود عملکرد انسانی
    فصل هفدهم: تکنولوژی آموزشی و آموزش ویژه
بخش پنجم: آموزش الکترونیکی
    فصل هجدهم: کلیات یادگیری الکترونیکی
    فصل نوزدهم: وب 2
    فصل بیستم: طراحی یادگیری الکترونیکی مبتنی بر وب
    فصل بیست و یکم: کلاس درس مجازی
    فصل بیست و دوم: پژوهش در تکنولوژی آموزشی

در ابتدای هر فصل مقدمه و در پایان آن نتیجه‌گیری، خودآزمایی و منابع همان فصل آورده شده است.


نظرات بینندگان
این آیتم فاقد نظر می باشد

نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: