نخستین همایش دوسالانه اسلام و حقوق بشر: «حقوق کودک» برگزار می‌شود

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۷ کد : ۳۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۰۸
نخستین همایش دوسالانه اسلام و حقوق بشر: «حقوق بشر» ۱۸ اسفندماه از سوی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت»، با همکاری کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و انجمن علمی حقوق کودک برگزار می‌شود.
نخستین همایش دوسالانه اسلام و حقوق بشر: «حقوق کودک» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان «سمت»، این همایش با حضور برخط شماری از استادان برجسته و پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار می‌شود. پیش از این دبیرخانه همایش با دعوت از شماری از استادان ضمن برگزاری چندین نشست تخصصی به تبیین جنبه‌های مختلف حقوق کودک پرداخته و همچنین مجموعه‌ای از مقالات علمی استادان و پژوهشگران گردآوری شده است. لازم به ذکر است که نخستین همایش دوسالانه اسلام و حقوق بشر: «حقوق کودک» با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در حوزه حقوق بشر با تمرکز بر مسائل حقوق کودک و انتقال دانش و تجارب اندیشمندان در این زمینه و ارتقاء سطح دانش پژوهشگران و ترویج فرهنگ رعایت حقوق و مصالح عالیه کودک برگزار می‌گردد. 

این نشست چهارشنبه ۱۸ اسفندماه از ساعت ۸ تا ۱۷ بصورت برخط برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت سازمان «سمت» مراجعه نموده و جهت حضور در این نشست از طریق لینک https://b2n.ir/y02429 اقدام نمایند.

کلید واژه ها: حقوق حقوق کودک همایش


( ۳ )

نظر شما :